Новини ЕІУ

Поглиблюємо знання з індивідуального маркетингу

Нещодавно відбулася зустріч студентів спеціальності "Маркетинг" та "Реклама і зв'язки з громадськістю" Навчально-наукового інституту економіки і управління з відомими фахівцями у сфері індивідуального маркетингу - директором агенції маркетингових сервісів «FullContact» Сергієм Гермашевим  та діджитал-продюсером агенції Олексієм Поліщуком.

Вже з перших хвилин лекції слухачі відчули нестандартність та креативність у спілкуванні із спікерами, а також комфорт у сприйнятті інформації, завдяки візуалізації поданого матеріалу.

У легкій та невимушеній атмосфері Олексій пояснив аудиторії передумови та наслідки появи уніфікованих потреб, створення персональних пропозицій для кожного клієнта на основі використання системи відслідковування он-лайн-покупок, дій в соціальних мережах, запитів в пошукових системах.

Сергій, акцентуючи увагу на теорії, доповів про особливості індивідуального маркетингу та його відмінності від масового маркетингу, розповів про споживчі алгоритми поведінки покупців та можливості використання маркетингових технологій для привернення уваги і підвищення рівня задоволення споживачів.

Студентам ЕіУ як майбутнім спеціалістам з маркетингу та реклами було цікаво дізнатися, як відбувається процес персоналізації користувачів інтернет-середовища, як е-система на основі переглянутих історій в електронних засобах видає релевантну для покупця інформацію в пошукових системах, формує sms-розсилки на мобільні пристрої та e-mail.

Демонструючи цікаві приклади, спікерам вдалося донести до аудиторії важливість пошуку нестандартних ідей в реалізації індивідуального маркетингу. Тому головним кредо компанії «FullContact» є «Creative in promo, effective in ideas». 

Приємно зазначити, що серед представників агенції «Full Contact» є наш випускник спеціальності «Маркетинг» Сергій Лукашенко, який охоче поділилися зі студентами ННІ економіки і управління власним досвідом, а також представив результати своєї роботи у вигляді цікавих кейсів. Це дало можливість юним маркетологам та PR-щикам підвищити рівень професійних знань у сфері ведення рекламної діяльності.