Новини ЕІУ

У центрі уваги ейчарів ННІ ЕіУ - українська "соціалка"

Соціальні проекти все більше проникають в наше життя та свідомість, адже вони можуть і мають змінювати світ на краще. Найбільш ефективним інструментом їх просування є реклама, а місцем, де можна побачити її найкращі вітчизняні зразки – щорічний MolodiyaFestival - наймасштабніший фестиваль соціальної реклами в Україні. Управлінці персоналом Навчально-наукового інституту економіки і управління не могли оминути цю подію і відвідали кінотеатр Планета Кіно, де на них чекала спеціальна позаконкурсна програма соціальних роликів від міжнародного фестивалю-партнера Golden Drum (Словенія), шорт-лист робіт номінантів і фіналістів 2017 року, церемонія оголошення переможців в категоріях «Соціальна відеореклама» та  «Соціальний постер».

Цьогоріч учасники фестивалю з України, Білорусі та Вірменії вражали гостей «гострою» соціалкою, що зачіпала суспільні вади і актуальні проблеми: зміна клімату, допомога дітям у патронатних родинах, самотність людей похилого віку у геріатричних пансіонатах, визволення українських військовополонених, обережність за кермом, захист виборчих прав вимушених переселенців, працевлаштування і реабілітація ветеранів, «друге життя» побутових відходів, велокультура, етичне ставлення до «братів менших» та багато інших.  

Експертне журі у складі Ярослава Сердюка (Banda Agency), Влада Галяпи  (PROVID), Олександра Смірнова (Tabasco Group), Олексія Морозова (Havas Digital Kyiv), Максима Назарова (Publisis Ukraine), Гліба Петрова (Madcats Agency) та, звичайно, команди фестивалю обрали переможне відео – роботу киян Максима Булгакова і Аліни Маточкіної «Захисти свого улюбленця» (онлайн-база ідентифікації тварин Animal ID) та постер – «Важіль привілеїв» Вені Грета (Київ) про відмову від гендерних упереджень, за що автори отримали грошові винагороди, можливість ротації в мережі кінотеатрів Планета Кіно та пабліситі в рамках мандрівного MolodiyaFestival містами країни і за кордоном.    

По закінченню фесту студенти ННІ ЕіУ мали змогу ближче познайомитись із соціальними постерами, представленими на конкурсі, скористались нагодою зробити селфі з переможцями і навіть поділитись враженнями із місцевими ЗМІ. А ділитись було чим: сміливі, чесні, десь дотепні, частіше – глибокі та проникливі сюжети залишили супервідчуття й впевненість у популяризації соціальних тематик, зокрема, в українській рекламістиці. При цьому будь-які творчі одиниці чи команди, небайдужі до соціальних негараздів, здатні мислити без штампів та кліше, можуть спробувати свої сили у тематичних конкурсах, які реалізує MolodiyaFestival впродовж року.