Новини ЕІУ

Практикуємо сучасні підходи до реклами

Бакалаври 3 курсу ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю» Навчально-наукового інституту економіки і управління вийшли на навчальну практику. Керівник практики від підприємства – Роман Русанов (директор ТОВ "ЮЛАВ МЕДІА" – дому блогерів), який також входить до робочої групи розробників освітньої програми, за якою навчаються здобувачі освітнього ступеня бакалавра, як завжди, є ініціатором впровадження інновацій в освітній процес.

Такий вид практики здобувачі проходять вперше. Одне із завдань, яке стоїть перед практикантами – створити серію рекламних роликів для своєї спеціальності у Тік-Ток. Однією з умов оцінки креативної складової практики є конвертація відео в мережі. Для цього кожен здобувач має розробити концепцію відео, відзняти матеріали й викласти їх у спеціально створеному для цього акаунті. Протягом двох тижнів практиканти можуть коригувати тактику просування своїх рекламних відео в Тік-Ток, щоб у фіналі вийти на найкращий результат. Керівник від кафедри – доц. Манич Н.Є. та керівник від підприємства пильно відстежуватимуть викладені відео за гештегами та координуватимуть роботу. Про таку практику більшість лише може мріяти, адже у здобувачів є можливість не лише заробити бали за відео, а ще й за результатами двох тижнів потрапити на стажування до дому блогерів «Юлав Медіа».

Щороку стейкхолдер Роман Русанов не лише долучається до перегляду освітньої програми, а й регулярно зустрічається зі студентами в межах навчальних дисциплін. Останній раз така зустріч зібрала понад сто зацікавлених почути досвід розвитку перспективного українського стартапу та поставити запитання керівникові.