Новини ЕІУ

Студенти ННІ ЕіУ розвивають скілли на веб-платформі EUProstir

Нещодавно студенти кафедри маркетингу Навчально-науковий інститут економіи і управління НУХТ підвищили софт- та хард-скіллс на веб-платформі EUProstir. Здобувачі спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Журналістика» (ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю») успішно пройшли онлайн-курси «Основи копірайтингу» та «Як писати просто».

Авторка курсів – Юлія Колесник, тренерка Проєкту ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні – відкрила здобувачам ННІ ЕіУ НУХТ найважливіші правила копірайтингу та прийоми успішного сторітеллінгу. Студенти кафедри маркетингу дізнались, що таке тон голосу проєкту, чим історія цікавіша за сухі факти та як надати їй емоційного забарвлення. Майбутні маркетологи, підприємці та рекламісти відкрили для себе секрети правильного ритму й структури сторітеллінгу та зрозуміли, що знання з копірайтингу є секретним ключем до мистецтва комунікацій.

Курс «Як писати просто» розширив знання із «Основ копірайтингу», висвітливши таємниці перевтілення кабінетного тексту на живу емоційну мову. Особливо цікавим був квест «Кабінетне бінго» або «4 Так» майстра кабінетної мови. На згадку про курс студенти кафедри маркетингу ННІ ЕіУ НУХТ залишили собі чек-лист якісного комунікаційного тексту та словник заміни кабінетних термінів доступними. Крім того, всі учасники отримали сертифікати про успішне проходження курсів від керівника Проєкту ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні.

Здобуті скілли неодмінно стануть у пригоді нашим маркетологам, журналістам та підприємцям. Сподіваємось незабаром побачити їхні роботи у привабливій комерційній та соціальній рекламі.