Новини ЕІУ

Бренд-девелопмент відомих торових марок

Науковий гурток кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ «Інтелектуал» залучає все більше молодих вчених. Нещодавно здобувачі спеціальності 061 «Журналістика» (ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю») зібрались на актуальному вебінарі «Розвиток брендів в Україні».

Організаторкою заходу стала доцента кафедри маркетингу Ірина Бойко. У вступному слові Ірина озвучила ключові фактори, що впливають на зростання цінності брендів за даними компанії Millward Brown Optimor. Учасники вебінару дізнались, що новітні технології задають мейнстріми сучасного брендингу, та й життєві тренди споживачів висувають до брендів нові вимоги. Майбутніх журналістів зацікавило те, що сучасний бренд фактично виконує функцію мас-медіа, втім рівень таргетування брендингу набагато вищий. Досить солодку тему презентували здобувачі-рекламісти Каріна Безлуцька та Єлизавета Рєзник «Розвиток брендів у кондитерській галузі України». Дівчата відкрили слухачам секрети: які бренди є лідерами на ринку смаколиків за рейтингом «Global Top 100 Candy Companies», хто є найсмачнішими представниками українського ринку, та яким солодощам надають перевагу клієнти.

Анастасія Прока та Катерина Бревнова торкнулись теми брендингу у пивоварній галузі, розказавши багато цікавого про гігантів «хмільного» ринку та найвідоміші бренди з їхніх господарських портфелів. І наостанок виступили Вікторія Омелянюк та Зоряна Кошинська, зачепивши питання брендингу в сервісній сфері, а саме послуг фаст-фудів. Майбутні рекламісти відкрили секрети мастхев у сучасному ресторанному бізнесі, висвітлили головні мейнстріми на українському та світовому ринку. Досить позитивним виявилось і те, що локальні українські бренди гідно змагаються із зарубіжними гігантами, а наші креативні концептуальні ресторани користуються значною популярністю серед клієнтів.

Смачна тематика у поєднанні із актуальними питаннями брендингу надала вебінару особливого шарму. Дякуємо здобувачам та викладачам кафедри маркетингу ННІ ЕіУ НУХТ за цікавий івент!