Новини ЕІУ

Сучасні реалії та нові формати маркетингових комунікацій

Студенти кафедри маркетингу зі спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво торгівля та біржова діяльність», 061 «Реклама та зв’язки з громадськістю» Навчально-наукового інституту економіки і управління відвідали гостьову лекцію стейкхолдера Наталії Білодідової, менеджера з маркетингу ТРЦ «Гулівер».

Наталія Білодідова – маркетологиня з досвідом реалізації ефективних проєктів, випускниця спеціальності 075 «Маркетинг», розповіла про сучасні реалії та нові формати маркетингових комунікацій при реалізації BTL-івентів, поділилася досвідом організації партнерських комерційних та благодійних акцій. Спікерка зацікавила способом подання інформації та лояльною комунікацією зі слухачами в процесі проведення лекції. Слухачі дізнались про креативні ідеї проведення івентів: екскурсії на даху; як стати героєм картини; де розташовано космічний мурал на найвищій висоті та найбільший фасад в Європі з вражаючим 3D-шоу, зйомки якого тривали пів року; як ТРЦ «Гулівер» організував виступ хедлайнера на унікальній сцені на висоті 160 м під супровід світлового шоу та багато інших цікавих успішних кейсів.

Лекція була насиченою та викликала жвавий інтерес у слухачів. Студентів цікавило безліч питань: як привабити відвідувачів у період карантинних обмежень; як впливають невдалі івенти на імідж ТРЦ; як часто відбуваються івенти; як і де знайти партнерів для заходів; що надихає івенторів на нові ідеї, аби успішно їх генерувати та планувати нові івенти тощо. 

Активність студентів, їхня зацікавленість у таких зустрічах мотивує колектив кафедри маркетингу і надалі продовжувати практику проведення гостьових лекцій.