Новини ЕІУ

Незамінність рекламістів в епоху Human Service

Напередодні Дня рекламіста здобувачі спеціальностей 061 «Журналістика» ОПП «Реклама та зв’язки з громадськістю» та 075 «Маркетинг» ОПП «Маркетинг» Навчально-наукового інституту економіки і управління разом з викладачами кафедри маркетингу, Ольгою Лелекою, Світланою Степанчук та Катериною Семененко, відвідали публічну лекцію від комунікаційної групи dentsu Ukraine на тему «Незамінність рекламістів в епоху Human Service».

Виступ проходив в онлайн режимі за участі Павла Таяновського, Chief of Transformations Carat Ukraine. Він вже п’ятнадцять років професійно займається маркетинговими комунікаціями на українському ринку та має досвід роботи з багатьма відомими брендами. Серед них торгові марки: Nescafe, Coca-cola, Toyota, Nokia, Gillette, L’Oreal, Nuts, Київстар, Лазолван.

Впродовж зустрічі спікер розповів про те, як змінилася роль рекламного спеціаліста за останні десятиріччя та як функціонують рекламні комунікації в епоху, коли сервіс став визначальним. Він поділився власними візіями та продемонстрував це на конкретних прикладах.

Крім цього Павло Таяновський пояснив в чому різниця бізнесів GitLab & Revolut від гігантів минулої епохи та який вигляд має сучасна модель споживчої поведінки AIDA. Приємним бонусом для всіх глядачів стали особисті професійні поради лектора та розгляд нових інсайтів у сучасній рекламній індустрії.

Тож здобувачі ННІ ЕіУ, опанувавши нові знання під час цієї корисної та цікавої зустрічі, надихнулися на нові проекти, які у майбутньому будуть підкорювати увесь світ.