Новини ЕІУ

Вивчаємо як працює нейромаркетинг

Нещодавно на кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління відбулася Zoom-зустріч із Анатолієм Клепачем, head of sales - Neurotrack. Дана компанія вивчає емоційні і поведінкові реакції цільової аудиторії за допомогою відстеження свідомих і несвідомих реакцій організму. Анатолій Клепач вже багато років працює у сфері продажів в ІТ сфері.

Лектор розпоів учасникам про те, що сьогодні зробити вибір або прийняти рішення про покупку товару або послуги споживача змушує не раціональні доводи, а його власні підсвідомі мотивації. Даний нераціональний аспект в поведінці людини може бути зрозумілий і використаний маркетологами тільки в результаті залучення наукових знань.

Також Анатолій наголосив, що у наш час за допомогою нейромаркетингу фахівці здатні виявляти когнітивний і емоційний відгук на комерційне повідомлення або інформацію. Наприклад, з його допомогою вони здатні оцінити, який з кількох варіантів упаковки, який саме варіант реклами викликає найбільш позитивні емоції.

Здобувачі виявили зацікавленість до даної тематики і впродовж зустрічі ставили запитання, які у них виникли,  й отримували змістовані відповіді на них від гостя. Тож багато студентів вже хочуть прийняти участь у проектах компанії.

Кафедра маркетингу дякує за таку зустріч та сподівається на плідну співпрацю