Новини ЕІУ

Естетика типографіки

У Навчально-науковому інституті економіки і управління НУХТ продовжуються планові відкриті лекції в онлайн-форматі. 

Другий тиждень дистанційного навчання розпочався із відкритої лекції доцента кафедри маркетингу Антонової О. В.  для студентів третього курсу спеціальності 061 «Журналістика» («Реклама і зв`язки з громадськістю») з дисципліни "Дизайн реклами та PR". Пара проводилася у вигляді відео-конференції через платформу Zoom.

Викладач розказала майбутнім рекламістам про особливості використання шрифтів при розробці дизайну реклами. Далі на численних прикладах показала характерні риси основних типів шрифтів, навчила вирізняти їх з-поміж інших, щоб добирати найбільш відповідні своїй меті, різновиду реклами та аудиторії. Також лектор приділила увагу й такому важливому питанню, як дотримання авторських прав при використанні шрифтів. 

Крім цього, здобувачі дізнались про таємниці гармонійного комбінування шрифтів для своїх майбутніх рекламних шедеврів та повчились шукати відмінності, які творять гармонію контрасту, і схожості, які, навпаки, породжують конфлікт у сприйнятті. До того ж студенти, завдяки сучасним мультимедійним технологіям, змогли побачити, як здійснюється  пошук шрифтових пар із застосуванням спеціалізованих інтернет-ресурсів. 

Ці корисні знання та практичні рекомендації з типографіки обов’язково стануть студентам при створенні майбутніх бакалаврських робіт та власних рекламних проєктів.