Новини ЕІУ

Засідання маркетологів-інтелектуалів в умовах пандемії

Нещодавно на кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління відбулось онлайн-засідання наукового гуртка «Інтелектуал», присвячене секретам успішного копірайтингу. Зустріч проходила у форматі відеоконференції, тож, навіть в умовах пандемії, здобувачі змогли зібратися та обговорити цікаву інформацію.

Із першою доповіддю "Копірайтинг як професійна і творча діяльність" виступила Віка Грунська, розвіявши міфи про походження терміну "копірайтер" та висвітливши розмаїття напрямів копірайтингу. Студенти дізнались, чим займається UX-копірайтер, що криється під поняттям "рекламщик" та чим цікава професія SMM-копірайтера, а наприкінці доповіді Вікторія запропонувала своїм друзям перелік книг, які стануть в нагоді копірайтеру та маркетологу. Далі слово взяла Віка Шиліна. У доповіді "Прийоми створення ефективних рекламних текстів" студентка  ННІ ЕіУ висвітлила сім чарівних правил  успішного копірайтингу. Цікавим було й те, що розглядались три типи підсвідомого сприйняття інформації, до кожного з яких копірайтер повинен знайти особливий підхід. Крім того, доповідь була проілюстрована прикладами вдалих та невдалих рекламних текстів, у яких студенти мали віднайти переваги та помилки. Доповіді викликали цікавість та переросли у жваве обговорення. 

Сподіваємось,  віртуальне засідання гуртка стане для студентів-маркетологів інституту ЕіУ поштовхом до нових ідей та професійних звершень.