Новини ЕІУ

Корисні карантинобудні маркетологів ННІ ЕіУ

Під час карантину багато хто сумує вдома, проте це ніяк не про студентів кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління. За час карантину студенти-маркетологи відвідали велику кількість вебінарів, зокрема «Шо робити?» від «Бітрікс24», «Антикризовий інтернет-маркетинг. Як пережити спад попиту?» від засновника Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts та багато інших.

Одним із найцікавіших онлайн-курсів, на думку студентів, був «Brand Father» від відомого українського маркетолога, спікера, засновника креативної компанії «FEDORIV» Андрія Федоріва. «Brand Father» – це курс про розвиток та ведення власного бренду. Він складається із 14 відеоуроків на різні теми, починаючи з того, як навести лад у себе в голові, створити бренд та налагодити початкову роботу бізнесу і закінчуючи тим, як правильно комунікувати із кінцевим споживачем та іншими сферами бізнесу. Студенти-маркетологи більш детально розібрались, що таке власний бренд, яка його цінність для бізнесу, як правильно розробити ідею та колесо бренду, які існують тренди у візуальному дизайні бренду та чому варто любити рекламу.

Промова спікера настільки надихнула, що багато хто із студентів тепер думає про створення власного бізнесу та розробляє нові творчі ідеї. Дуже класно, що під час карантину майбутні спеціалісти отримують нові знання!