Новини ЕІУ

Свято захисту у бакалаврів-рекламістів

Завершилися захисти бакалаврських робіт у студентів Навчально-наукового інституту економіки і управління спеціальності "Реклама та зв'язки з громадськістю" . Традиційно для кафедри маркетингу ННІ ЕіУ такі захисти - це свято, а не складні випробування. Адже для студентів, які представляли свої проекти рекламних кампаній для закладів харчування, - це можливість проявити свою креативність, індивідуальність і відтворити всі вміння працювати в рекламній сфері. А для викладачів - це свідчення того, що 4 роки навчання в університеті не минули даремно, а отже є чим пишатися.

Студенти, як завжди, вражали. Були й несподівані варіанти ребрендингу для відомих ресторанів, і вишуканий дизайн рекламних матеріалів, і цікаві пропозиції для просування закладів харчування у соцмережах. А головне - ані сліз, ані тремтіння у колінках, ані переляку в очах, - лише впевненість у власних силах і переконаність у правильності рішення. Звісно, за цією переконаністю майже рік пошуків, консультацій з керівниками - досвідченими доцентами кафедри маркетингу - десятки перероблених макетів і недоспаних ночей. Але результат того вартий - гармонійне поєднання кольорів і стилів на макетах друкованої реклами, використання переконливих образів, логічне відтворення ідеї і загальна гармонія всієї рекламної кампанії.

Високі оцінки не змусили себе довго чекати - лише кілька поодиноких трійок, а в основному "відмінно" й "добре". Як найкращі комісія виділила роботи Макогін Ірини "Розробка рекламної кампанії для кав’ярні-пекарні “Франс.уа” (ФОП Бугера М. О.)", Кальненко Ірини "Розробка рекламної кампанії для мережі кав’ярень “Lion Coffee” (ФОП Васьківський Д. С.)", Соколова Максима "Розробка рекламної кампанії для ТОВ “Булльдог” та Смирнової Лілії "Розробка рекламної кампанії для бару “БарменДиктат” (ТОВ “Близнюки Камікадзе”)".  Двоє студентів Макогін Ірина та Кальненко Ірина підтвердили дипломи із відзнакою. А оскільки всі рекламні кампанії розроблялися для реальних підприємств, то вони затверджені керівниками та реалізують принципи дуальної освіти, яку впроваджує кафедра маркетингу.

Тепер на випускників-бакалаврів чекає складання ЗНО з іноземної мови та вступ до магістратури, щоб продовжити своє сходження до рекламного Олімпу.