Новини ЕІУ

Мандруємо світом PR

Нещодавно до студентів спеціальності "Маркетинг"  Навчально-наукового інституту економіки і управління завітала Валерія Ващенко. Ця зустріч не була про те, як тебе шукають роботодавці чи що робити після університету.

Валерія Ващенко - це про сміливість, ентузіазм та амбіції. Це про те, як взяти долю у свої руки та самому малювати свій життєвий шлях; про те, як насолоджуватись своїм буттям та йти проти уставлених канонів. Щастя бути включеним у життя, не відсижувати пари "для галочки", ловити можливості, які підкидує нам доля. 

Кар'єра Валерії почалась з другого курсу, PR-стажером у компанії New Tone і за наступні 6 років вона встигла спробувати себе у абсолютно різних сферах: PR, кінематограф, акаунт-менеджер, співзасновник AW Trips та організатор авторських фестивальних турів.

Вражає? Студентів-маркетологів ННІ ЕіУ  вразило. І, більше того, це їх надихнуло не чекати завершення університету, щоб починати щось вирішувати у своєму житті.

"Сьогодні модно шукати себе, але мені було легше чітко вирішити, що мені точно не підходить" - ділиться своїми думками Валерія.

А ось кілька інсайтів від нашої гості для студентів Інституту ЕіУ з життя справжнього піарника:

- важливий тренд - бути попереду трендів, створювати їх власноруч;

- цифри - наше все. Є можливість відобразити інформацію у цифрах - візуалізуйте! Такі тексти та презентації краще заходять;

- сьогодні більшість контенту переходить у відео;

- якщо хочете аншлаг на події - запрошуйте представників влади - ви станете цікавішими для преси;

- нативність та мікроінфлюенсери принесуть більше взаємодії;

- з усіма потрібно дружити  - журналісти, підрядники, клієнти. Щоб розуміти їх потреби, необхідно підтримувати відверто щирі стосунки, відчувати їх запити та працювати спільно;

- не буває часткової включеності у проект. Якщо ти почав щось робити, будь готовий до 100% включення. Тепер ти також розділяєш всі поразки та перемоги проекту.

- сила піарника - створювати контент, який публікуватимуть самі;

- те, що ви будете знати базу і вміти писати, очікується апріорі;

- інфоприводи приходять самі дуже рідко. Їх потрібно вміти створювати;

Валерія наголошує: вчитися необхідно, теоретична база знань необхідна! Темп роботи дуже стрімкий, тому не очікуйте, що буде час заповнювати прогалини у знаннях, а беріть максимум в університеті.

А ми продовжуємо надихатися цікавими особистостями та робимо свій вибір на користь майбутнього.