Новини ЕІУ

Про вплив HR-менеджера на корпоративну культуру компаній

Кафедра економіки праці та менеджменту Навчально-наукового інституту економіки і управління продовжує розвивати HR-ком’юніті своїх випускників. Цього разу до управлінців персоналом ННІ ЕіУ завітала довогоочікувана гостя – Тетяна Богдан, яка в 2017 році закінчила навчання в НУХТ і вже має за плечима 7-річний досвід роботи на HR-позиціях в сфері дизайну, консалтингу, освіті, фешн-індустрії. Нині вона – HR бізнес-партнер українського бренду взуття і аксесуарів Kachorovska Atelier, що орієнтується на індивідуальний мас-маркет і є новим для бізнесової практики України форматом, який поєднує виробництво (ательє), шоу-руми (рітейл) і кафе (Kachorovska Store&Cafe).

На лекції Тетяна окреслила ролі власника, команди та HR-менеджера у побудові корпоративної культури компанії, поділилась інсайтами, як можна провести аудит і діагностувати її рівень, розглянула кейс трансформації корпоративної культури, коли невеликий сімейний бізнес стає крупним гравцем ринку та в умовах діджиталізації бізнес-процесів, потренувала з присутніми навики оцінки співробітників за матрицею АВС-players.

Наприкінці зустрічі спікер спорядила майбутніх ейчарів підбіркою корисних джерел інформації (#танярекомендує), що допоможе їм «тримати руку на пульсі» своєї динамічної професії: від «інструкцій» з формування корпоративної культури всесвітньовідомих Zappos, Google і Starbucks до Telegram-каналів і акаунтів в соцмережах лідерів думок з HR-маркетингу. Атмосфера спілкування була настільки невимушеною, що Тетяна відкрила завісу амбіційних  HR-проектів бренду Kachorovska, в успіху яких варто не сумніватись, за що студенти вдячні їй, як і за професійні лайфхаки, вартість яких для новачків – неоціненна.