Новини ЕІУ

Рекрутинг у стилі G.Bar

   Територія краси для дівчат, найуспішніший beauty-проект України у складі автономних сервісів Oh My Look! (оренда суконь українських та світових дизайнерів), SO DODO (магазин корейських брендів та власної лінії одягу від Наді Дорофєєвої), OK Monday (освітня платформа для жінок), Lavla (магазин подарунків), а також G.Bar, який за неповних 4 роки існування перетворився на міжнародну франчайзингову мережу beauty-corners з локаціями в Казахстані, Киргизії, Словаччині, Польщі, ОАЕ, США і на Кіпрі. Його HR-менеджер – Анастасія Казакова, нещодавня випускниця магістратури освітньої програми «Управління персоналом та економіки праці» ННІ ЕіУ 2019, провела зі студентами-ейчарами лекцію з технологій рекрутингу.

   Говорили про специфіку ринку кандидатів makeup, hair і nail-індустрій, ведення їх внутрішньої бази та звітності рекрутера, переваги та недоліки використання різних каналів пошуку персоналу сфери обслуговування (job-портали, соціальні мережі та месенджери, реферальні програми), фільтри відбору та перевірку кандидата на відповідність корпоративній культурі G.Bar, маркетингові інструменти в рекрутингу.

   Розібрали структуру проективного інтерв’ю на операційні позиції, практику підбору і оцінки фінальних претендентів за метапрограмами, технологію складання LAB-profiles на посади (кар’єрні сходи) в beauty-барі: від майстра до арт-директора, систему зворотних комунікацій з колишніми співробітниками і тими, хто не пройшов співбесіду, алгоритм роботи з негативними відгуками, що є частиною стратегії підтримки позитивного HR-бренду G.Bar і формування спільноти лояльних кандидатів.

   Студенти й викладачі-управлінці персоналом вдячні Насті за відверті факапи з власного досвіду працевлаштування, тренування професійних скілів рекрутера, цікаві кейси і те, що стала частиною кафедрального проекту HR Community ННІ ЕіУ (партнерство з випускниками) й задала динамічний старт цьогорічному сезону.