Новини ЕІУ

Кейс HR-брендингу для міжнародного банку

У жовтні освітній стартап CASERS і Ukrsibbank BNP Paribas Group розпочали конкурс на краще рішення кейсу «WOW-ефект: як бренду роботодавця стати мрією для покоління Z». Перед учасниками були поставлені задачі, над якими «ламають голови» компанії зі всього світу: як підвищити Employer brand awareness та гейміфікувати відносини із центеніалами – «цифровим» поколінням кандидатів, що вже виходить на ринок праці. Для цього вони мали провести аналіз представленості HR-бренду Ukrsibbank та оцінити його привабливість, дослідити дії конкурентів по залученню цільової аудиторії, потреби та канали комунікації із нею і, звичайно, запропонувати способи зацікавити Z-кандидатів розвивати кар’єру у міжнародному банку, що перебуває в ТОПі світових рейтингів.

294 заявки від студентів та нещодавніх випускників, десятки проектів, два місяці напруженої роботи, і 26 грудня перед суддівською колегією Ukrsibbank відбулись презентації фіналістів з Києва, Дніпра, Львова та Вінниці. Серед них – зовсім юні учасники, команда управлінців персоналом 2 курсу Навчально-наукового інституту економіки і управління у складі Анни Горлінської, Анастасії Рудової і Павла Ятченка. Наші студенти розробили власний варіант іміджевої стратегії роботодавця: діджиталізація вакансій, fashion-bank колаборація, корпоративний інструмент взаємодії з фрілансерами, просування HR-бренду банку в соціальних медіа.  

Вітаємо Анну, Анастасію і Павла з достойними результатами їх першого професійного челенджу і бажаємо не зупинятись на досягнутому. 

Колектив кафедри економіки праці та менеджменту ННІ ЕіУ висловлює подяку Ukrsibbank BNP Paribas Group за залучення молодих талантів у його реальні бізнес-процеси та команді організатору CASERS – за круту освітню ініціативу та формування якісної кейс-спільноти в Україні.