Новини ЕІУ

Традиції страхової реклами в НУХТ

Нещодавно на кафедрі фінансів Навчально-наукового інституту економіки і управління під керівництвом завідувача кафедри, професора Лади Шірінян відбувся ювілейний, п'ятий Фестиваль страхової реклами, активними учасниками якого стали студенти спеціальності "Фінанси, банківська справа та страхування". У такий спосіб наші студенти вивчають тему "Роль реклами у страховому бізнесі" з навчальної дисципліни "Страховий менеджмент".

Протягом семестру фінансисти інституту ЕіУ виношували ідеї та старанно вигадували, як краще представити страховий продукт своєї віртуальної страхової компанії. А оцінювали фестивальні роботи гості та члени журі: директор ННІ ЕіУ Олег Шеремет, директор страхової компанії "ВІП-Капітал" Оксана Толстенко, викладачі кафедри фінансів Михайло Арич, Світлана Еш, Анна Роганова, Олена Сотніченко.

Серед запропонованих студентами послуг були навіть такі види страхування: від невдалих фото або зйомки прихованою камерою; від псування взуття відомих брендів; від викрадення авто; від агресивної поведінки інопланетян під час польоту в космос; від зайвої ваги; від занадто активної поведінки домашніх улюбленців. Фантазія та нестандартний підхід до, здавалося б, до таких буденних речей перетворили презентації учасників на справжні витвори мистецтва страхування. До того ж, наші студенти не просто створили рекламу своїх страхових компаній та продуктів, а й порахували страхові тарифи і можливі відшкодування.

За професійний підхід, теплу атмосферу та чудовий настрій усі учасники були нагороджені призами. А позитивні емоції, які охопили присутніх, ще надовго залишаться в спогадах про нестандартні цікаві заняття, які проводяться на кафедрі фінансів ННІ ЕіУ.