Новини ЕІУ

Креативу забагато не буває

Студенти й викладачі Навчально–наукового інституту економіки і управління НУХТ відвідали семінарську програму Ukrainian Creative Week 2018, час проведення якої збігся із двома професійними святами, Днем рекламіста України й Днем маркетолога.

Цілих 4 дні унікальних семінарів для підвищення професійної майстерності, спілкування з практиками та однодумцями, отримання заряду оптимізму й впевненості в обраній творчій спеціальності маркетологами, рекламістами і підприємцями ННІ ЕіУ.

Кожен семінарський день розпочинався показом роликів різних конкурсів реклами. Для студентів переможці в номінаціях – це приклад для наслідування й орієнтир для постановки мети й визначення подальшого розвитку.

Перед відвідувачами виступали дизайнери, арт-директори, креативні директори та багато інших професіоналів, яким є чим поділитися з колегами.

Усі 4 дні семінарів були насиченими. Тому кожен відвідувач виніс для себе щось нове. Незважаючи на те, що кожному спікеру виділялося за програмою лише 30 хвилин, вони змогли використати їх максимально, щоб представити цікаву й  інформативну доповідь. Цікавою була доповідь Тренди-шменди Людмили Хилько, креативного директора Sigma Digital, яка змогла переконати аудиторію, що не все те, що в тренді в рекламному бізнесі однаково працюватиме на різних платформах.

Студентів інституту ЕіУ вразила історією створення рекламної кампанії Оксана Капранова, Art Director, THINKMcCANN SETH & RILEY'S GARAGE, THINKMсCANN та їхня бабця ін да хаус!  Молода аудиторія жваво відреагувала на виступ «Гусь. Від малюнка до першого віртуального шоумена україни», який представили  Олександр Люєв, Head of Design та Олександр Берегуляк, бренд менеджер Art Nation. Переконливим і сучасним був спікер від всесвітньо відомого агентства BBDO – Олексій Максименко, креативний директор, який представив доповідь «Теорія необов'язковості».  Своїм виступом він не тільки зацікавив наших студентів, а й зміг спонукати її до бажання зрушень у галузі рекламної діяльності. Додав натхнення й Олег Киселиця, креативний директор "Кінограф" своєю доповіддю «Побудова культури бренду», а саме тим, як можна ефективно використати подієвий привід надання безвізу для розміщення реклами київського  пабу в Брюсселі.

Оскільки креатив – це не лише слова, а й дизайн, то на семінарах було багато доповідей по графічному дизайну й особливостям діджетал-дизайну. Зокрема, «Хороший дизайн, але похмурий (©)». Діана Бессараб, project manager, cf.digital. «Дизайн для глобальних брендів і навіщо потрібен design strategy?» Артем Кулик, співзасновник і креативний директор Reynolds and Reyner. «Складні проекти і непрості рішення». Кирило Ткачов, дизайнер, каліграф, викладач, співзасновник Innerspace, організатор фестивалю "Простір літер".«3d маппінг – мистецтво великого формату». Світлана Рейніш (vj reinish), медіахудожник, віджей, аніматор. «Мама я стану дизайнером!»  Маша Тетерін, Head Of Branding, BBDO Ukraine.  «Дизайнери не чекають поки світ зміниться на краще. Беремо і робимо! Брендинг "Київського міського дитячого діагностичного центру".  Ірина Еркан, креативний продюсер, арт-директор, графічний дизайнер, власник студії візуальних комунікацій irinaerkan.com та багатьох інших.

Вразили й представники відомих українських телеканалів, які розповідали про рекламу на телебаченні й ребрендинг каналу. Це такі доповіді: «Основні тенденції анімації в українському телебаченні у контексті дитячих телеканалів». Олександр Голездренко, керівник відділу промо та дизайну нішевих телеканалів групи 1+1. «Ребрендинг телеканалу». Олександр Антонов, арт-директор "Новий Канал".  «Ефективний дизайн. Робота з комерційними брендами на ТБ». Олексій Рєпік, арт-директор каналу 1+1.

Ukrainian Creative Week – це захід для тих, хто бажає відкрити для себе нові горизонти, тому вже зараз студенти кафедри маркетигу Навчально-наукового інституту економіки і управління чекають на нову зустріч наступного року, коли можна буде знову надихнутися доповідями людей, які досягли успіху у своїй професії.