Новини ЕІУ

Англомовні дискуси студентів ЕіУ

На кафедрі ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Навчально-наукового інституту економіки і управління відбулося нове засідання “Еnglish speaking club”. За традицією, спеціальним гостем виступив Stuart Snuggs (США). Цього разу на занятті обговорювали тему “Insight into Advertising”, яка передувала професійному святу рекламістів, що відзначають сьогодні.

Спершу студенти ННІ ЕіУ ознайомились з новою специфічною лексикою та термінологією, після чого переглянули фрагмент відео “Evolution of advertising” і обговорили історію еволюції реклами, її вплив на людину. Наступним етапом зустрічі був перегляд відеороликів телевізійної реклами з метою порівняння особливостей рекламування у США та Україні для визначення  культурних та ментальних відмінностей.

Наприкінці, студенти інституту ЕіУ разом з викладачами підвели підсумок, визначивши переваги й недоліки впливу реклами на особистість людини. Засідання “Speaking club” черговий раз підтвердило ефективність комунікативного підходу для підвищення мотивації студентів до вивчення англійської мови.