Новини ЕІУ

Переймаємо знання і досвід у лідерів

Якість освіти, що отримують студенти кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління, незмінно супроводжується підвищенням рівня знань та компетенцій викладачів. Кафедра, випускниками якої є фахівці трьох спеціальностей «Маркетинг», «Реклама та зв’язки з громадськістю» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», відрізняється постійним підвищенням кваліфікації всіх її співробітників.

Нещодавно доцент кафедри Вікторія Стеценко відвідала майстер-клас Світлани Лобко, провідного спеціаліста ТОВ «Телеканал СТБ». Зустріч була організована з метою об’єднати фахівців медіа сфери для представлення результатів дослідження телеканалу, сучасних та найбільш актуальних методів реклами. Спікер звернула особливу увагу на тенденції ринку, перехід до нестандартних медіа проявів та спонсорства. Все більше брендів обирають інтеграцію в телепроекти, яскраві зразки якої були розглянуті та ретельно проаналізовані.

Відвідування профільних заходів дозволяють викладачам ННІ ЕіУ не лише отримувати нові знання та нарощувати self education, але й транслювати набутий досвід при викладанні. Тож, тепер на заняттях з дисциплін «Організація рекламної кампанії» та «Поведінка споживачів» студенти інституту ЕіУ дізнаються про головні тренди медіа ринку та інсайти ТОПового телеканалу країни з перших вуст.