Новини ЕІУ

Вивчаємо інсайти поведінки споживачів

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління, з метою поглибленого вивчення дисципліни «Поведінка споживачів, організували майстер-клас для студентів спеціальностей «Реклама та зв’язки з громадськістю», «Маркетинг» й «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

Спікером заходу виступив Сергій Романюха, науковець-практик, доктор філософії в галузі психології, магістр маркетингу, провідний спеціаліст по ZMET в ТОВ «Лабораторія мозку», менеджер проектів в ТОВ «Рітейл груп», мережі «Велика кишеня», «Велмарт», «ВК Експрес», «Green Hills»).

В межах заходу говорили про:

  • споживача, як не тільки «володаря гаманця», а складну функціональну систему прийняття рішень на підставі складних процесів порівняння, ототожнення, впізнавання, узагальнення;
  • головним «споживачем» завжди є мозок і складна система психіки людини;
  • безумовні і умовні рефлекси «диктують» програми споживчого вибору;
  • суть моделі ZMET та її роль у зародженні нейромаркетингу.
  • інші важливі прийоми, які керують нами через стрижневі архетипи.

Здобуття студентами інституту ЕіУ знань і навиків моделювання споживчого попиту формує їх важливу перевагу на ринку праці, а здобуті в процесі навчання численні фахові компетенції є основою кар’єрного зростання випускників кафедри маркетингу ННІ ЕіУ.