Новини ЕІУ

Челендж спікерів: тренди бізнесу та персональні stories

Студенти-управлінці персоналом (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») Навчально-наукового інституту економіки і управління продовжують розвивати скіли підприємництва в клубі української промоції «StartUP Club». Цього разу у вільному просторі Creative Quarter на них чекав челендж спікерів, які розповідали про тренди бізнесу та персональні stories.

Вікторія Омельчук, засновниця бренду дитячого одягу Kids House та випускниця школи дизайну Андре Тана, поділилась кейсом започаткування власної справи у фешн-ритейлі, тестування продукту в соцмережах, досвідом з організації виробництва, клієнтського сервісу та підбору персоналу.

З Богданом Сидоренко, фахівцем із Інтернет-бізнесу, студенти-управлінці ННІ ЕіУ розібрали всі тонкощі роботи із безкоштовними сервісами, що дозволяють моніторити тізерні мережі, позиції сайтів конкурентів, порівнювати трафіки, пошукові запити, здійснювати іншу аналітику Інтернет-активності компаній і трендвотчинг; дізнались про технології онлайн-продажів на Amazon (від створення бренду/закупки товару до його просування і взаємодії з клієнтами), ведення бізнесу по франшизі та механізм залучення інвестицій стартаперами на краудфандингових платформах по типу Kickstarter.

DJ та співачка Ксюша Космос відверто зізналась, що не всі її творчі проекти були успішними, проте продовжує експериментувати: наразі, створюючи епатажні картини та просуваючи їх онлайн.

Дмитро Хоменок, керівник агенції Fresh Family, на декількох міжнародних проектах, керівником яких він є, описав присутнім покроковий алгоритм налагодження бізнес-комунікації між замовниками та цільовою аудиторією, навіть якщо між ними тисячі кілометрів.

Під фінал події управлінці персоналом отримали лайфхаки із корпоративного управління та формування лояльної команди від власника будівельного бізнесу, президента групи компаній «СБК» Ігоря Далічука.

Системність в навчанні – запорука професійності. Керуючись цим принципом, відвідування StartUP Club ейчарами інституту ЕіУ стало традицією і корисним доповненням до курсу підприємництва, що вони вивчають. Дякуємо Фундації креативних індустрій та її партнерам за активний розвиток ком’юніті молодих підприємців-початківців.