Новини ЕІУ

Пізнаємо секрети виробництва

Життя студентів спеціальності «Маркетинг» Навчально-наукового інституту економіки і управління завжди насичене цікавими подіями, а навчання підкріплене наочністю та практичним досвідом. Нещодавно маркетологи ІІ та ІІІ курсів інституту ЕіУ разом із їх кураторами та викладачами кафедри відвідали одне із провідних підприємств України – ПрАТ "Оболонь", що забезпечує вітчизняний та міжнародний ринки пивом, безалкогольними та слабоалкогольними напоями і мінеральною водою.

Екскурсія розпочалася із перегляду динамічного відеоролику про історію створення й розвитку корпорації, сучасні інновації та нововведення останніх років. У демонстраційній залі майбутні маркетологи змогли побачити розмаїття асортименту підприємства – від найвідоміших класичних видів продукції – до сучасних новинок. Зокрема, цікавість викликала серія напоїв "Rio", які за своїм смаком подібні до оригінальних барних коктейлів та в оформленні поєднують витонченість із сучасністю. Не менш цікавим для студентів-маркетологів став асортимент та оформлення  серії безалкогольних напоїв, що орієнтований на широку аудиторію та дарує радість розмаїттям смаків і яскравими кольорами.  

Далі екскурсія розгорнулась безпосередньо на виробництві, де студенти ННІ ЕіУ мали  змогу побачити процес зсередини, дізнатися, що відбувається "за кулісами" відомого заводу: як саме створюється продукція, що користується попитом на ринку, які ж секрети приховує в собі технологія пивоваріння та як виглядає інноваційне обладнання, що забезпечує належну якість.

Наприкінці екскурсії кожен отримав смачний подарунок від підприємства, а найголовніше – цікаві знання та приємні спогади. Гарна сонячна погода перетворила похід на завод у приємну прогулянку з радісним та невимушеним спілкуванням й подарувала ще один день студентського життя, насичений динамічними подіями.