Новини ЕІУ

Розвиваємо креативний потенціал разом з кращими фахівцями

Студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління спеціальностей «Реклама і зв’язки з громадськістю» і «Маркетинг» разом із викладачами кафедри маркетингу поринули у світ креативу й дизайну, прослухавши семінарську програму в межах фестивалю Ukrainian creative week-2017. Семінари розкривали новітні тенденції в світі реклами, маркетингу й дизайну. Повчитися у професіоналів була змога цілих три дні з ранку до вечора. Кожен день розпочинався із рекламних роликів, які перемогли на різних міжнародних конкурсах і вважаються показовими для розуміння сучасного рекламного ринку й продовжувався насиченою програмою.

Теми, які розглядалися на семінарах, ґрунтувалися на власному досвіді спікерів у різних галузях рекламного бізнесу й дизайну. Студентів ННІ ЕіУ познайомили із правильним складанням креативного контент-плану для просування торгової марки в соцмережах, стратегії рекламної кампанії й змісту в дизайні.  Цікавими були теми про інтерфейси майбутнього, сенси в брендингу й дизайні, про крадіжки й запозичення в рекламній індустрії. Вразило присутніх і те, як тенденції дизайну об’єднують архітектуру, одяг й рекламу. Маркетологам інституту економіки і управління було корисно почути про використання ліцензійних брендів у дизайні та про те, як змусити бренд шуміти та багато іншого.

Не менш цікавими, ніж теми, були й самі спікери. Олексій Рєпік з 1+1 розповідав про створення креативного концепту й ребрендинг телеканалу 2+2, Маша Тетерін з агенції BBDO в Україні, Костянтин Шнайдер із Saatchi&Saatchi, Антон Іванов з Bandа, які поділилися з нашими студентами напрацюваннями у сфері дизайну сучасної реклами на кейсах провідних рекламних агентств.

Усе це супроводжувалося виставками, фестивальною програмою, нагородженнями найкращих та цікавими дискусіями зі спікерами. Такі семінари завжди корисні для студентів НУХТ, оскільки головне в навчанні на спеціальностях «Реклама і зв’язки з громадськістю» і «Маркетинг» – це розуміння тенденцій розвитку рекламного бізнесу,  тих підходів, які дозволяють підвищувати впізнаваність продукту й варіантах креативного вирішення повсякденних завдань.