Новини ЕІУ

Переїдання не шкідливе або Ніч рекламожерів

Традиційно студенти ННІ ЕіУ не марнували свої вихідні і використали вільний від навчання час для ознайомлення з актуальними тенденціями в галузі реклами: наші маркетологи у суботу, 28 жовтня, відвідали «Ніч рекламожерів» – один із наймасштабніших цьогорічних заходів у світі реклами.

Найбільша колекція рекламних шедеврів з усього світу подарувала присутнім на грандіозному заході студентам спеціальності «Маркетинг» Навчально-наукового інституту економіки і управління море позитивних емоцій та вражень. Кохання з присмаком космосу, неймовірні подорожі по всьому світу: до Сінгапуру на змагання з кунг-фу, у В’єтнам на прикордонний обшук, в Японію з її інноваціями, до Єгипту, де пачка чіпсів співає дифірамби, і ще до багатьох країн. Саме завдяки «Ночі рекламожерів» ці цікаві віртуальні подорожі будуть згадуватися нашими маркетологами ще довго. Спорт, емоції, бургер, котики та собачки, депресивний динозавр, засіб для миття посуду, що вирішує людські долі, Трамп та Обама, голівудські зірки – всі ці герої реклами та неперевершене шоу неймовірно вразили на надихнули студентів інституту ЕіУ на майбутню фахову творчість.

Сотні захопливих історій, цікавих персонажів, життєвих ситуацій і ціле море позитивних емоцій і натхнення, понад 300 кумедних, зворушливих, страшних і красивих, і місцями заборонених шедеврів рекламного мистецтва, 7 годин захопливого перегляду, безліч зон відпочинку – все це створило неповторну творчу атмосферу заходу, яка вкотре переконала – майбутню спеціальність студенти-маркетологи обрали правильно!

Переповнені позитивом та новими враженнями студенти ННІ ЕіУ після плідних та цікавих вихідних вже найближчими днями відвідають новий майстер-клас від практиків маркетингу у стінах НУХТ. Адже цікавої та фахової інформації від професіоналів забагато не буває.