Новини ЕІУ

Self-branding для управлінців персоналом ННІ ЕіУ

Бренди Coca-Cola, Microsoft, Amazon.com та інших відомих компаній коштують мільярди доларів, а скільки коштуєте ви і як створити персональний бренд, який би дозволив стати частиною команд топових роботодавців? Ці та інші питання першокурсники спеціалізації «Управління персоналом та економіка праці» обговорювали з магістром-ейчаром ННІ ЕіУ Тетяною Радчук. Влітку 2017 року Тетяна успішно пройшла всі етапи стажерських випробувань і стала консультантом відділу Consulting (департамент Human Capital Advisory Services, HCAS – Практика управління персоналом) міжнародної компанії «великої четвірки» Deloitte, тож ділилась із нашими студентами досвідом власного self-branding.

Deloitte стабільно входить до рейтингу видатних компаній світу з багатотисячними пулами кандидатів-прихильників. Система їх відбору має багаторівневу структуру та передбачає використання нетрадиційних методів рекрутингу, про які спікер розповіла присутнім, як і про програми стажувань в компанії, специфіку діяльності департаменту HCAS, його різницю із управлінням талантами всередині Deloitte, «фішки» в HR, які дозволяють делойтівцям утримувати баланс роботи і особистого життя.

Тетяна оригінально розкрила студентам Навчально-наукового інституту економіки і управління зміст понять self-branding, персонального іміджу та репутації на прикладі українських медійних персон, пояснила де і як використати WOW-ефект по типу «фіолетової корови» при побудові особистого бренду, порівняла популярні соціальні мережі з точки зору ефективності його просування, та надала кар’єрні лайфхаки в HR: професійні івенти, участь в програмах міжнародних молодіжних організацій, зокрема, AIESEC, у якій неодноразово брала участь в якості волонтера-стажера в Україні і за кордоном, проектний менеджмент та інші активності, що розвинуть soft і hard skills, стануть ключовими позиціями самопіару, зокрема, в резюме.

Для кафедри управління персоналом та економіки праці ННІ ЕіУ співпраця зі своїми студентами і випускниками, які успішно реалізують себе в професії ейчара як на рівні бакалаврату, так і магістратури, є складовою навчального процесу і приємним бонусом для викладачів, що спостерігають як наші вихованці з категорії студентів «виростають» до партнерів та колег. У рамках такого партнерства і відбувся показовий self-branding-training для новачків в HR від Тетяни Радчук.