Новини ЕІУ

Про бренд роботодавця у соцмережах від команди UGEN

25 січня студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» взяли активну участь у online-заході для HR-фахівців “HR Brand Day ‒ Бренд роботодавця в соцмережах” у форматі standup, організатором якого стала компанії UGEN. 

UGEN ‒ це HR-бренд агенція, яка є творцем власних продуктів: Employer Branding опитувань, кар’єрно-освітніх Challenges та професійних спільнот в IT, HR, Engeneering&Agro, всеукраїнських конференцій професійного розвитку від бізнесу для викладачів в Україні (Uni-Biz Bridge), UGEN Academy, всеукраїнської онлайн-академії реальних професій для Junior-ів.

Чудові професійні спікери Анастасія Сичова, Марина Джулай, Катерина Лушня, Роман Мельник, Вероніка Євтушенко представили у яскравій оригінальній презентації: тренди в соціальних мережах; поради з розвитку бренду роботодавця від команди UGEN; розбір кейсів із оформлення сторінок компаній у LinkedIn, Facebook, Instagram, Telegram. Паралельно спікери проводили опитування, відповідали на письмові запитання учасників у чаті.

Слід зазначити, що наші здобувачі ‒ майбутні HR-менеджери вивчають авторський курс доцентки Ліани Мазник «Ринок праці та бренд роботодавця», а тому для них здобуті практичні навики є актуальними і затребуваними.

Викладачі і студенти щиро вдячні креативній команді компанії UGEN за співпрацю та підготовлені сучасні заходи, які спрямовані на підвищення  професійних компетентностей у HR- сфері. Чекаємо нових HR-заходів.