Новини ЕІУ

Гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу працює над власним брендом

Щоб здобути популярність, будь-який суб’єкт маркетингу працює над власним брендом. То чому б студентському гуртку кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ не мати свого фірмового блоку? Ще кілька років тому здобувачі разом з викладачами попрацювали із неймінгом, і у гуртка з’явилось ім’я «Інтелектуал». А нещодавно маркетологи-інтелектуали почали роботу над створенням логотипів та слоганів студентського гуртка.

Історія розпочалась спонтанно, на практичних заняттях із дисципліни «Копірайтинг та мистецтво комунікації»: студенти активно попрацювали, і до кінця пари лишалось трохи часу. Аудиторії НУХТ завжди надихали на творчість, от тоді й виникла ідея зробити нариси можливих логотипів гуртка. У дружній атмосфері майбутні маркетологи почали працювати… Ідея захопила настільки, що протягом певного часу малюнки-ескізи перетворились на перші варіанти логотипів, зроблені у графічних редакторах. В створенні логотипів взяли участь Анна Абрамова, Денис Біда, Вікторія Грицай, Марина Корнієць, Аліна Костриця, Анастасія Лактіонова, Аліна Лукомець, Дар’я Миколайчук, Анастасія Папуша, Ірина Рибалкіна.  Приємно здивувала креативність робіт: від вдало опрацьованих написів – до фірмових персонажів. До-речі, не всі знали, що лисичка є тотемною твариною рекламіста і маркетолога, а котик і зайчик є чи не найбільш привабливими рекламними персонажами через свою мімішність.

Нещодавно студенти презентували логотипи у форматі онлайн, обрали найкращі варіанти та обговорили як варто удосконалити кожний. Маркетологи-інтелектуали не лише проявили творчість, але й показали належний рівень Soft skills, комунікативні здібності та вміння працювати в команді.