Новини ЕІУ

Маркетинг у сфері послуг для місцевого самоврядування

Колектив кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ продовжує залучати професіоналів-практиків до аудиторних занять. Цього разу лекція стосувалась сервісного маркетингу в досить незвичній і, водночас, актуальній сфері, а саме в сфері органів місцевого самоврядування.

Спікер – Сергій Кошарук – випускник НУХТ, а нині фахівець з енергоефективності, екології та місцевого врядування асоціації «Енергоефективні міста України» і директор Української неприбуткової енергетичної агенції. У 2015–2019 роках Сергій працював заступником голови Волинської ОДА і був відповідальним за реформу децентралізації на Волині, а в 2006–2010 рр., коли обіймав посаду Ковельського міського голови, запровадив госпрозрахункові підходи до управління культурною сферою громади. 

Здобувачі спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і 061 «Журналістика (ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю») відкрили для себе новий погляд на маркетинг з позицій маркетингу органів місцевого самоврядування: які послуги можуть пропонуватись, хто є споживачами таких послуг, які сторони задіяні до процесу такого маркетингу, і хто може виступати ініціатором маркетингових рішень. Спікером були розглянуті три реальні проєкти, по кожному з яких висвітлювались актуальні аспекти маркетингу, його рівні, ініціатори, споживачі й покупці та особи впливу. А ще до перегляду пропонувався рекламний ролик – вдалий приклад того, як маркетолог, рекламіст і копірайтер можуть у зрозумілій формі донести до цільової аудиторії складні, на перший погляд, поняття.

Майбутні подвижники українського маркетингу відкрили для себе багато цікавого і в черговий раз отримали підтвердження, що їх спеціальність потрібна в усіх сферах діяльності.