(створена у 1934 році)
Кафедра маркетингу здійснює підготовку бакалаврів та магістрів за такими спеціальностями: “Маркетинг”, “Журналістика” (ОП “Реклама та зв'язки з громадськістю”), “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”. Ці спеціальності щороку є одними з найпопулярніших серед абітурієнтів.
Випускники кафедри зарекомендували себе конкурентоспроможними фахівцями та знаходять гідне працевлаштування. Вони працюють на посадах менеджерів з маркетингу, збуту, реклами і зв'язків з громадськістю, креативних директорів, комерційних директорів, а також фахівцями з методів розширення ринків збуту, консультантами із ефективності підприємництва та маркетингу, копірайтерами й спічрайтерами, іміджмейкерами, рекламістами, журналістами в ЗМІ, бренд-менеджерами, фахівцями з біржових операцій та Інтернет-трейдингу, аналітиками із дослідження товарного ринку тощо.
Метою кафедри маркетингу є підготовка висококваліфікованих фахівців для харчової промисловості та інших галузей економіки. Кафедра має багаторічну історію (адже її було створено у 1934 році). Традиційні методи викладання органічно поєднуються з застосуванням сучасних прогресивних технологій педагогічної діяльності та запровадженням в освітній процес останніх наукових досягнень з маркетингу, підприємництва й журналістики.
Щорічний івент до Дня маркетолога
Переможці конкурсу до Дня маркетолога
Нестандартні заняття поза аудиторією
Колективні монографії кафедри маркетингу
Майстер-клас експертів фондового ринку О. Котанкіна та О. Калюжної
Здобувачі на екскурсії на підприємстві
На презентації від 1+1 media для майбутніх журналістів
На Міжнародній виставці реклами та поліграфії Rema Days Kyiv
Використання технічного обладнання на заняттях
Команда-переможець студентського конкурсу стартапів “TourSystemUkrChallenge”
Онлайн-конференція наукового гуртка “Інтелектуал”
Анастасія Долюк посіла ІІ місце Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності “Маркетинг” (2019)
Переможниці Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2015) Л. Галюк та Н. Костюченко з науковим керівником Бєловою Т.Г.
Максим Куриленко, здобувач ОС “Магістр” зі спеціальності 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. НУХТ” (з.ф.н.)
Рік | Подія |
---|---|
1934 рік | заснована кафедра організації, планування та управління харчової промисловості, яка займалася підготовкою інженерів-економістів |
1994 рік | розпочалася підготовка фахівців зі спеціальності «Менеджмент організації», для яких деякий час кафедра була випусковою |
1997 рік | розпочалася підготовка фахівців зі спеціальності «Маркетинг» |
1998 рік | назву змінено на кафедру маркетингу |
2007 рік | розпочалася підготовка фахівців зі спеціальності «Управління персоналом і економіка праці», для яких деякий час кафедра була випусковою |
2008 рік | розпочалася підготовка фахівців зі спеціальності «Товарознавство і торговельне підприємництво» (тепер – «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»), для яких кафедра була випусковою |
2013 рік | розпочалася підготовка фахівців зі спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» |
2017 рік | проведено ліцензування магістратури за ОП “Реклама і зв’язки з громадськістю” та акредитація бакалаврського рівня освіти цієї ж освітньої програми |
2018 рік | розроблено і введено в навчальний процес освітні програми “Маркетинг” за освітнім ступенем “бакалавр” та “магістр” |
2018 рік | розроблено і введено в навчальний процес освітні програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” за освітнім ступенем “бакалавр” та “магістр” |
2018 рік | розроблено і введено в навчальний процес освітні програми “Реклама та зв’язки з громадськістю” за освітнім ступенем “бакалавр” та “магістр” |
2018 рік | вийшла друком колективна монографія “Поведінка споживачів у реально-віртуальному середовищі” науковців кафедри маркетингу |
2020 рік | опубліковано колективну монографію “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” науковців кафедри маркетингу |
2021 рік | пройдено акредитацію за освітньої програмою “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” |
Тематика наукової роботи викладачів кафедри маркетингу охоплює такі основні напрями:
Результати наукових досліджень співробітників кафедри маркетингу публікуються у виданнях, що входять до міжнародних наукометричних баз Scopus та Web Of Sciense, зокрема, “International Journal of Advanced Science and Technology”, “TEM Journal”, “Ukrainian Food Journal”, а також відображені у таких фахових журналах та збірниках наукових праць, як “Інфраструктура ринку”, “Економіка і суспільство”, “Формування ринкових відносин в Україні”, “Економіка і держава”, “Причорноморські наукові студії”, “Інтернаука”, “News of science and education”, “International Journal of Advanced Science and Technology”, наукових виданнях Міжнародного інституту CEDIMES тощо.
Викладачі кафедри маркетингу регулярно беруть участь в авторитетних міжнародних та всеукраїнських конференціях із науковими доповідями. Так, у 2013 році у Національному університеті харчових технологій було проведено XXIV Міжнародний Колоквіум Інституту CEDIMES, участь у якому взяли провідні науковці-представники 22 країн, зокрема, Франції, Греції, Македонії, Польщі, Іраку, Алжирської Народної Демократичної Республіки.
Результати наукових пошуків знаходять своє втілення й у вигляді колективних монографій викладачів кафедри, зокрема, “Поведінка споживачів у реально-віртуальному середовищі” (2018), “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” (2020)
Корисні посилання:
Інформація про кафедру на сайті Національного університету харчових технологій
Слідкуйте за нами в Instagram
Наша сторінка на Facebook
Результати досліджень співробітників кафедри маркетингу відображені у таких журналах та збірниках наукових праць, як «Наукові праці НУХТ», «Формування ринкових відносин в Україні», «Економіка і держава» (Україна), наукових виданнях інституту CEDIMES тощо.
Пєтухова Ольга Михайлівна
Завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор
Науковий ступінь: д.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2012 р. Тема докторської дисертації: «Розвиток інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості (проблеми і перспективи)». Професор кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та логістики, 2015 р.
Наукові інтереси: Інвестиційно-інноваційний менеджмент.
Викладає дисципліни:
Іміджелогія
Методи оцінювання ефективності реклами і РR
Освіта: Львівський державний університет ім. І.Я.Франка, 1987 р.; Тернопільська академія народного господарства, 2001 р.
Email: ompetukhova@ukr.net
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Розумей Світлана Борисівна
Доцент кафедри маркетингу, заступник завідувача кафедри
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2016 р. Тема кандидатської дисертації: «Формування систем розподілу продукції підприємств пивобезалкогольної галузі».
Наукові інтереси: Управління збутовою діяльністю підприємств. Дослідження сучасних технологій управління продажами.
Викладає дисципліни:
Маркетинг
Маркетингова політика розподілу
Управління продажами
Освіта: магістр з менеджменту організацій (НУХТ, 1999 р.)
Email: rozsveta@ukr.net
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Страшинська Лариса Володимирівна
Професор кафедри маркетингу
Науковий ступінь: д.е.н. 08.00.03 – економіка та управління національним господарством, 2009 р. Тема докторської дисертації «Стратегічні засади розвитку ринку харчових продуктів в Україні: теорія, методологія та практика». Професор кафедри маркетингу, 2012 р.
Наукові інтереси: Розвиток вітчизняних продовольчих ринків, соціальна відповідальність бізнесу, продовольча безпека України
Викладає дисципліни:
Маркетинг
Маркетинг в готельному та ресторанному господарстві
Основи наукових досліджень
Методи наукових досліджень та планування експерименту
Освіта: інженер-економіст, Київський технологічний інститут харчової промисловості, 1989 р.
Email:
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Антонова Ольга Вадимівна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к. н. із соц. ком. (2011 р.), спеціальність “Історія та теорія журналістики”. Тема кандидатської дисертації: “Національно-світоглядна публіцистика Миколи Жулинського як інтеграція жанрово-тематичних домінант”. Є членом Спілки журналістів України.
Наукові інтереси: зображально-виражальні особливості фотографії у масовій комунікації, впливогенний потенціал вербальної та естетичної складової рекламних творів
Викладає дисципліни:
Копірайтинг і дизайн у рекламі та PR
Основи дизайну і копірайтинг
Макетування і системи верстки
Освіта: магістр зі спеціальності “Українська мова та література”, філолог, викладача української мови та літератури (Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, 2007)
Email: antonova.olga.edu@gmail.com
Останні наукові праці:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Бергер Аліна Дмитрівна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видам економічної діяльності), 2016 р. Тема кандидатської дисертації: «Формування цінової політики на підприємствах м'ясної галузі». Доцент кафедри маркетингу, 2017 р.
Наукові інтереси: Дослідження та формування цінової політики на підприємствах харчової галузі.
Викладає дисципліни:
Маркетинг
Стратегії торгівельних підприємств
Маркетингові технології управління
Освіта: магістр з обліку і аудиту (НУХТ, 2013 р.)
Email: Alinaberger2016@gmail.com
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Бєлова Тетяна Геннадіївна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.05 – економіка, організація управління та планування народного господарства (харчова промисловість), 1980 р. Тема кандидатської дисертації: «Совершенствование экономических методов повышения эффективности производства» (на примере кондитерской промышленности Украинской ССР). Доцент кафедри маркетингу, 1992 р.
Наукові інтереси: Проблеми стратегічного розвитку підприємства
Викладає дисципліни:
Маркетинг
Маркетингові дослідження
Стратегічний маркетинг
Освіта: інженер-економіст за спеціальністю «Економіка та організація промисловості продовольчих товарів» (КТІХП,1975 р.)
Email:
Останні наукові праці:
Основні публікації
Бойко Ірина Анатоліївна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2016 р. Тема кандидатської дисертації: «Формування стратегії розвитку підприємств хлібопекарської галузі на основі комплексної оцінки фінансового стану».
Наукові інтереси: Підвищення ефективності брендингу, управління ризиками, фінансовий аналіз.
Викладає дисципліни:
Брендинг
Обгрунтування бізнес-рішення та оцінювання ризиків
Бізнес-діагностика
Освіта: магістр з обліку і аудиту (НУХТ, 2001 р.)
Email: b_iren@ukr.net
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Данкеєва Оксана Миколаївна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2019 р. Тема кандидатської дисертації: Система управління мерчандайзингом на роздрібних торговельних мережах.
Наукові інтереси: Підприємництво, торгівля.
Викладає дисципліни:
Інсайти торговельного підприємництва
Генерування ідей для бізнесу
Організація рекламної кампанії
Формування та управління асортиментом
Освіта: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2006 р.
Email: dankeieva.oks@gmail.com
Останні наукові праці:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Закревська Людмила Миколаївна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.06.01- економіка, організація і управління підприємствами, 2005 р. Тема кандидатської дисертації: «Оцінка та підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України».
Наукові інтереси: Організація торговельної діяльності підприємств, пошук підприємницьких ідей для створення споживчих інсайтів.
Викладає дисципліни:
Інсайти торговельного підприємництва
Організація торгівлі
Організація, планування та управління підприємствами галузі
Освіта: магістр з економіки підприємства (УДУХТ, 2001 р.)
Email: absolytkamilka@gmail.com
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Капінус Лариса Василівна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (харчова промисловість), 2010 р. Тема кандидатської дисертації: «Реклама як чинник управління поведінкою споживачів» (на прикладі підприємств з виробництва безалкогольних напоїв)». Доцент кафедри маркетингу, 2013 р.
Наукові інтереси: поведінка споживачів в системі маркетингу, інтернет-маркетинг, електронна комерція
Викладає дисципліни:
Маркетинг
Електронна комерція
Мерчандайзинг
Реклама в місцях продажу
Освіта: магістр з маркетингу (НУХТ, 2002 р.)
Email: larisa.kapinus@gmail.com
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Крайнюченко Ольга Феодосіївна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.05 – економіка, планування та управління народним господарством та його галузями (харчова промисловість), 1992 р. Тема кандидатської дисертації: «Економічна ефективність управління асортиментом продукції підприємств харчової промисловості України». Доцент кафедри маркетингу, 1996 р.
Наукові інтереси: Проблеми формування та удосконалення маркетингової політики підприємства.
Викладає дисципліни:
Промисловий маркетинг
Міжнародний маркетинг
Маркетингові дослідження
Маркетинговий менеджмент
Концептуальні засади наукової творчості
Освіта: інженер-економіст (КТІХП, 1983 р.)
Email: kraof2016 @ukr.net
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Никоненко Андрій Володимирович
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2015 р. Тема кандидатської дисертації: «Маркетингові засади кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості». Доцент кафедри маркетингу, 2017
Наукові інтереси: дослідження конкурентоспроможності підприємств та маркетингових аспектів його забезпечення
Викладає дисципліни:
Управління конкурентоспроможністю підприємств
Бенчмаркетинг
Маркетинг
Маркетингові електронні системи
Освіта: магістр з маркетингу (НУХТ, 2006 р.)
Email: nykonenkoav@gmail.com
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Семененко Катерина Юріївна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2021 р. Тема кандидатської дисертації: «Використання інструментів онлайн-просування товарів підприємств пивоварної галузі». Доцент кафедри маркетингу, 2021
Наукові інтереси: Комплексний підхід до маркетингового аналізу, управління товарною політикою підприємства та бренд-менеджмент, дослідження в мережі Інтернет.
Викладає дисципліни:
Маркетингова товарна політика
Маркетингова аналітика
Інтернет-дослідження в маркетингу
Освіта: магістр з маркетингу (НУХТ, 2010 р.) Аспірант кафедри маркетингу (з 2015 р.).
Email: kateryna.semenenko@gmail.com
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Скригун Наталія Петрівна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (харчова промисловість), 2007 р. Тема кандидатської дисертації: «Управління витратами виробництва на підприємствах харчової промисловості (на прикладі хлібопекарської галузі)». Доцент кафедри маркетингу, 2010 р.
Наукові інтереси: Дослідження ефективних маркетингових технологій просування товару.
Викладає дисципліни:
Маркетингові комунікації
Маркетингове ціноутворення
Ціноутворення та управління ціновою політикою
Рекламний менеджмент
Освіта: магістр з менеджменту організацій (НУХТ, 2000 р.)
Email: skr2009@ukr.net
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Соловйова Юлія Євгеніївна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к. н. із соц. ком. зі спеціальності 27.00.04 – теорія та історія журналістики, 2010 р. Тема кандидатської дисертації «Мотиви державотворення в письменницькій публіцистиці кін. ХХ – поч. ХХI ст.: еволюція, поетика, прагматика».
Наукові інтереси: Соціальна комунікація, реклама, зв’язки з громадськістю
Викладає дисципліни:
Галузеві зв’язки з громадськістю,
Організація роботи прес-служби,
Політконсалтинг і виборчі технології,
Імагологія,
Інформаційні війни та інформаційна політика і безпека,
Основи наукових досліджень.
Освіта: магістр філології, 2004 р.
Email: ys2017@ukr.net
Останні наукові праці:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Степанчук Світлана Олександрівна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.03 – економіка та управління національним господарством, 2021 р. Тема кандидатської дисертації: «Формування, використання та перспективи розвитку інтелектуального потенціалу харчової промисловості».
Наукові інтереси: Ефективність проведення рекламних та PR-кампаній. Розвиток креативних підходів в Інтернет рекламі та PR.
Викладає дисципліни:
PR
Організація роботи рекламної та PR-агенції
Організація рекламної та PR-кампанії
Інтернет реклама та PR
Теорія реклами та PR
Освіта: магістр з економіки підприємства (НУХТ, 2001 р.) Працює в НУХТ з 2000 р., на кафедрі маркетингу з 2010 р.
Email: claira@ukr.net
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Стеценко Вікторія Анатоліївна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), 2015 р. Тема кандидатської дисертації: Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу (на прикладі підприємств харчової промисловості).
Наукові інтереси: Поведінкові аспекти в розробці маркетингового комплексу підприємства.
Викладає дисципліни:
Поведінка споживачів
Формування та управління асортиментом
Основи торговельного підприємництва
Організація рекламної кампанії
Іміджелогія
Освіта: магістр з комерційної діяльності (НУХТ, 2011 р.)
Email: stetcenkovika@gmail.com
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Ткачук Світлана Валеріївна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (харчова промисловість), 2008 р. Тема кандидатської дисертації: «Механізм інвестування процесів відтворення основних засобів на підприємствах харчової промисловості». Доцент кафедри маркетингу, 2015 р.
Наукові інтереси: Специфіка маркетингу підприємств сфери послуг.
Викладає дисципліни:
Маркетинг у галузях і сферах діяльності
Маркетинг послуг
Стратегічний маркетинг
Освіта: магістр з менеджменту (НУХТ, 2005 р.)
Email: vinyarl@i.ua
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Фєдотова Наталія Михайлівна
Доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: к. філол. н. 10.01.02 – українська мова, 2008 р. Тема кандидатської дисертації «Сучасні прізвиська Луганщини: когнітивна прагматика творення тексту оніма». Доцент кафедри журналістики і видавничої справи, 2011 р.
Наукові інтереси: Соціальна комунікація, масова комунікація, реклама, зв’язки з громадськістю.
Викладає дисципліни:
Сучасна реклама та PR
Реклама та PR в Інтернеті
Теорія та методика рекламної та PR творчості
Основи дизайну і копірантингу
Креатив у рекламі та PR
Освіта: філолог, викладач української мови і літератури, 2002 р.
Email: n.fedotova.edu@gmail.com
Останні наукові праці:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Еш Світлана Миколаївна
Cтарший викладач кафедри маркетингу
Наукові інтереси: Фінансовий ринок, біржова діяльність.
Викладає дисципліни:
Основи біржової діяльності
Освіта: Полтавський кооперативний інститут, 1975 р., економіст; Педагогічний факультет Московського кооперативного інституту ім. Дружби народів, 1981 р., викладач.
Email: esh2009@ukr.net
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Минко Лілія Миколаївна
Cтарший викладач кафедри маркетингу
Наукові інтереси: Логістика маркетингу.
Викладає дисципліни:
Історія реклами та PR
Логістика
Освіта: Національний університет харчових технологій, 2003 р.
Email: lnminko@i.ua
Останні наукові праці:
Основні публікації
Ніколаєнко Ірина Володимирівна
Cтарший викладач кафедри маркетингу
Наукові інтереси: Управління збутовою діяльністю підприємств харчової промисловості. Працює над кандидатською дисертацією на тему: «Управління збутовою діяльністю підприємств харчової промисловості» за спеціальністю 08.00.04 – Економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
Викладає дисципліни:
Біржова торгівля
Комерційна діяльність
Основи біржової діяльності
Торговельне підприємництво
Інсайти маркетингових активностей
Освіта: магістр з комерційної діяльності (НУХТ, 2009 р.) На кафедрі маркетингу НУХТ працює з 2009 року.
Email: nikolaenko_irina@ukr.net
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Стахурський Валерій Олександрович
Старший викладач кафедри маркетингу
Наукові інтереси: Організація виробничої та маркетингової діяльності на підприємствах харчової промисловості
Викладає дисципліни:
Організація виробничої та маркетингової діяльності
Основи маркетингу та економічного обґрунтування проекту
Основи підприємницької діяльності
Освіта: інженер-економіст, спеціаліст з економіки та організації промисловості продовольчих товарів; інженер-економіст (КТІХП, 1977 р.).
Email: valeriy2alek@ukr.net
Останні наукові праці:
Основні публікації
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Лелека Ольга Олександрівна
Асистент кафедри маркетингу
Наукові інтереси: Формування стратегії розвитку персоналу
Викладає дисципліни:
Маркетинг
Право в галузі реклами та PR
Вступ до спеціальності
Інсайти маркетингових активностей
Історія реклами та PR
Освіта: магістр з права (Міжнародний науково-технічний університет, 2006 р.), спеціаліст з маркетингу (НУХТ, 2009 р.) На кафедрі маркетингу НУХТ працює з 2009 року.
Email: olyaleleka@gmail.com
Останні наукові праці:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія